Digiméter INTREN marketing index

Kutatás a kis- és középvállalkozások körében, 2021. tavasz

A magyarországi KKV-k közel fele végez digitális marketing tevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költ – derült ki az idén tavasszal felvett, harmadik, átfogó Digiméter kutatásból. Emellett a kampányok utólagos kiértékelése és általában a marketing célú adatok kezelése sem professzionális módszerekkel történik, ami nyilvánvalóan megnehezíti a tudatos tervezést. A kutatás azt is vizsgálta, hogy a vállalatok terveznek-e javítani a helyzeten.

Hazai digitalizáció:

nagy lendület, kis hatásfok 

Kutatás a kis- és középvállalkozások körében, 2020.

A hazai kkv-szektor nagy része még épphogy csak belefogott a digitalizációba, bár
minél nagyobb egy cég, annál előrébb tart – derül ki a Digiméter 2020-as kutatási
jelentéséből. A mintegy nyolcszáz hazai kkv körében végzett felmérés célja egy
reprezentatív index, a Digitális Versenyképességi Mutató létrehozása, illetve annak hosszú
távú, folyamatos mérése és publikálása

A koronavírus hatása a vállalkozások működésére és digitális innovációs lehetőségeire 

Kutatás a kis- és középvállalkozások körében, 2020. június

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kis- és középvállalatok gyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt. A vállalkozások többségének főleg munkaszervezési problémái akadtak, digitális felkészültségben pedig nagy a szakadék az egyes szektorok, illetve Budapest és a vidék között – állapította meg a Reacty Digital, a Smart Commerce Consulting, a Virgo és az eNET közös kutatása, a Digiméter.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Az oldalon lévő tartalmak a Creative Commons 2.5 licenc feltételeinek megfelelően szabadon terjeszthetők.
Adatvédelmi nyilatkozat