Sajtóközlemények

Hazai digitalizáció: nagy lendület, kis hatásfok

2020.10.08.

A hazai kkv-szektor nagy része még épphogy csak belefogott a digitalizációba, bár minél nagyobb egy cég, annál előrébb tart – derül ki a Digiméter 2020-as kutatási jelentéséből, melyet az Internet Hungary online konferencián mutattak be. Az adminisztrációs folyamatok terén egész jól állunk, de az értékesítés és marketing a legtöbb hazai cégnél még javarészt múlt századi eszközökkel folyik.

A koronavírus nyertese a home office

2020.07.06.

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kis- és középvállalatok gyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt. A vállalkozások többségének főleg munkaszervezési problémái akadtak, digitális felkészültségben pedig nagy a szakadék az egyes szektorok, illetve Budapest és a vidék között – állapította meg a Reacty Digital és a Smart Commerce Consulting közös kutatása, a Digiméter.

Digiméter - a digitalizáció mércéje kkv-k számára

2020.05.18.

A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni: százezrek kezdték el megtanulni az online videókonferenciától a felhő-alapú dokumentumszerkesztőkön át a webshopig a legkülönfélébb eszközök használatát. Ezt a folyamatot igyekszik hosszú távon monitorozni egy most induló kutatássorozat, a Digitális Versenyképességi Mutató – rövid nevén Digiméter -, amely kifejezetten a hazai kkv-szektor fejlődését szeretné segíteni.

Letölthető anyagok

Digiméter logo, PNGDigiméter logo
PNG fájl
21 KB

Digiméter logo, SVG

Digiméter logo
SVG fájl
3 KB

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Az oldalon lévő tartalmak a Creative Commons 2.5 licenc feltételeinek megfelelően szabadon terjeszthetők.
Adatvédelmi nyilatkozat